Central Hair Clinic

Saç Tedavileri (Hair Loss Treatment )

Saç Tedavileri

Her insan bakımlı, dolgun ve ışıl ışıl parlayan saçlara sahip olmak ister. Bazıları şanslıdır; genetik olarak doğuştan gür ve canlı saçlara sahiptir. Bazı kişiler ise genetik başta olmak üzere; ileri yaş, stres, kronik sağlık sorunları, yetersiz beslenme veya kaza gibi nedenlerle saçlarında cansızlaşma, dökülme, seyrelme yaşar. Tıpkı bedenimiz gibi saçlarımız da zaman zaman hastalanabilir; güçsüzleşip cansızlaşabilir. Bedenimize baktığımız, doktora görünüp tedavi olduğumuz gibi saçlarımız sağlığını kaybettiğinde de alanında uzman bir doktora görünmemiz, görüş alarak önerilen saç tedavisini uygulamamız gerekir.

Saç kaybının ciddi boyutlara ulaşması kellik problemine; kellik ise kişinin gerek iş gerekse özel yaşamında motivasyon ve özgüven sorunlarına neden olur. Bugün dünyada her 10 erkekten 7’si saç dökülme problemi yaşıyor. Kadınlarda ise bu oran %40. Saç dökülmesinin en büyük nedeni genetik yapı. Özellikle erkeklerde saç dökülmesi %99 oranında genetik nedenlerle gerçekleşiyor. Genlerden kaynaklanan bir sağlık sorununu çözmek zor ancak imkansız değil. Tıp teknolojisi bugün geldiği hayranlık verici noktada saçlarıyla ilgili problem yaşayan herkese; saçların sıklaşmasını ve uzamasını destekleyen, saç köklerinin canlanmasını ve dolayısıyla saçların daha gür, ışıl ışıl olmasını sağlayan pek çok saç tedavisi sunuyor. Kişinin saç yapısına ve ihtiyacına göre, alanında uzman bir doktor tarafından, kişiye özel olarak şekillendirilen saç tedavileri sayesinde saçlar canlılığını, parlaklığını, gücünü ve sağlığını geri kazanıyor.

Central hair clinic güncel saç tedavileri ile saç sağlığıyla ilgili sorun yaşayan herkese saçının yapısına ve ihtiyacına uygun, kişiye özel çözümler sunuyor. Alanında uzman doktorlar ve profesyonel eğitim almış tecrübeli bir ekip tarafından gerçekleştirilen saç ekimi ve tedavilerinde bizi tercih eden herkes hayal ettiği gibi güzel ve sağlıkla ışıldayan saçlara kavuşuyor.